Castiglione Della Pescaia - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Castiglione Della Pescaia - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Castiglione Della Pescaia

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

10 Augustus 2010 | Italië, Capannole

Halloo !!

ff snel 'n update: ben zondag met Anika, Marco, Mirella en Wessel naar zee geweest :D Echt heel relaxed en erg gezellig. Ook superbruin geworden (h)
En verder ben ik helemaal in de hemel met m'n eigen caravan :D !

Ritchie is vanmorgen op de camping aangekomen en die komt bij mij logeren ('t is meteen gedaan met het hemelgevoel...). En verder nog steeds alles goed. Gisteravond hadden we douanespel en toen ik 's middags over de camping fietste zag ik 'n meisje in een rolstoel staan (had haar al vaker gezien). Vond het heel zielig voor haar dat ze niet mee kon doen met de spellen dus ben ik naar haar toegegaan en had gevraagd of ze mij soms wou helpen met het douanespel (zilverklompjes uitdelen). Ooh ja leuk, ik zal eens aan papa vragen! En 's avonds stond ze om half 9 bij de animatietent. Toen is ze met mij meegegaan (fijn, die kiezel met 'n rolstoel) en ze vond het echt superleuk. Ik vond het ook helemaal geweldig dat ik 'n goede daad had verricht en heb dr beloofd haar nog 'n paar keer mee te vragen :).

Verder is het heeeerlijk weer geweest en hebben we vanmiddag heel leuke animatie gehad! Vanavond weer modeshow.

Heb net met Anika afgesproken dat we nog een keertje gaan shoppen dus mama je zal een dezer dagen 'n doos met kleren op de deurmat vinden... :p


Arrivederci!

xxx

  • 10 Augustus 2010 - 17:19

    Piet:

    Pietie,

    Niet zo uit de hoogte he ;)
    Denk nog maar eens aan je bikini verhaal..

    kusjes

  • 13 Augustus 2010 - 15:37

    Do:

    nichtje ik wordt stikjaloers van je verhalen!! geniet van de zon hier is ie redelijk ver te zoeken
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 89143

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: