Alla prossima settimana! - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Alla prossima settimana! - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Alla prossima settimana!

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

21 Augustus 2010 | Italië, Capannole

Buonasera!

Come va?? Io bene :)
Ging vorige week bij Anika eten en heb echt keihard gelachen onderweg naar Anika: Anika zat opeens met mijn fototoestel in handen en ik met het stuur. (sorry papa en mama :P) Alles is hartstikke goed gegaan en ik ben er bijna zeker van dat ik mijn praktijk examen voor m'n autorijbewijs in een keer zal halen :D

Verder weer een gewone werkweek.. Ofja, gewoon... Heb dinsdag afscheid genomen van Merel, die is al naar huis. Heb ook nog 2x minidisco gehad en de eerste keer was echt niet leuk. Het was de eerste keer alleen en heeeel veel ouders zeurden: 'Nee, die minidisco van jullie, dat vind ik dus echt helemaal niks! En mijn zoon kwam thuis, nou die zei: mama het was vreselijk!' Ja ehhhhh SORRY maar de MINIdisco is niet voor kinderen van 14!!!!!!! Pff echt heel vervelend. En zo waren er nog 'n paar. Maar verder was het prima (buiten de twee meisjes die heel vervelend en sfeerbepalend waren en die mij doofgeschreeuwd hebben... :P). Maar toen kwam Anika met heeeeeel erg goed nieuws: WE GAAN MORGEN WEER NAAR ZEE!!! :D:D:D joehoehehhhh! En daarna weer lekker bbq-en! Echt superleuk! :D

Dus ben ik gisteren met Anika boodschappen gaan doen voor de bbq en mijn laatste week hier. Over 8 dagen kom ik alweer naar huis :( Vind het best wel jammer want heb het hier wel naar mijn zin met het goede weer en Anika die mij nu heel erg verveeld !!!! (zit in de receptie, bij Anika.... en Agma :D).

Verder ben ik nog een paar keer met Belgie geweest (iedere dag eigk) en moet ik daar zometeen ook afscheid van nemen. Hebben het net wel nog heel gezellig gehad in het zwembad :D En vanmorgen toen ik aankwam zat echt een hele rij jonge Italiaanse mannen in het zwembad en daarna gingen ze ook nog zwemmen!!! Oeeh geweldig gezicht :p Zat trouwens de eerste leuke Italiaan bij die ik gezien heb... Valt vies tegen met het land van de knappe mannen zoals ik in mijn eerste verhaal schreef... :$

Maargoed. Staschja, je hoeft mij niet te missen: Geniet nog maar even van de rust want over een weekje ben ik er weer!!! (en dan denk je nog eens terug aan deze mooie tijd :P).

Foto's kun je weer zien op de site die ik vorige keer erbij heb gedaan ;)
En het weer is weer supergoed hier :D

Arrivederci e alla prossima settimana!!!

xxxx

  • 22 Augustus 2010 - 14:24

    Piet:

    Over 7 dagen kom ik je alweer halen :)

    kusje

  • 22 Augustus 2010 - 16:41

    Do:

    de week gaat voorbij vliegen zelfs als je alleen de programma's moet doen. hier hebben we wel geteld 3 dagen goed weer gehad en tis net weer begonnen met regenen dus genieten van die zon!!!! tot snel xx

  • 23 Augustus 2010 - 18:25

    Mama:

    hey kryschja,

    zal wel een van je laatste verhalen zijn denk ik.
    Het grote aftellen is begonnen en dan kom je terug in het slechte weer.
    Maar ja, Nederland blijft Nederland, 't is 'n prachtig land moest alleen overdekt zijn toch?
    In Frankrijk is 't weer prima, vandaag alleen een beetje bewolking maar voor de rest toch warm. Morgen weer 33 graden dus holakidee.
    Groetjes en dikke kus

  • 27 Augustus 2010 - 15:36

    Felice:

    Hahaha.. prachtig! Dat rijbewijs is dus zo goed als gefixed... Heb je nog een praatje gemaakt met meneer-ik-ben-een-leuke-Italiaan;)? Of was het met Belgie gezelliger? Het klinkt in ieder geval erg bekend in de oren (toen met Belgie dat gedaan... met Italie daar heen geweest etc.), Believe me, dat word vast nog meer als je dat nu al zegt... erg mooi! Welcome home alvast!:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 89148

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: