Tutto finito :( - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Tutto finito :( - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Tutto finito :(

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

28 Augustus 2010 | Italië, Capannole

Met een tevreden glimlach (en spierpijn) loop ik na mijn allerlaatste minidisco terug naar mijn caravan. Daar aangekomen schenk ik 'n glas rode Chianti wijn in om met mezelf te toosten op de mooie periode die ik hier heb geleefd. Op de achtergrond speelt 'wat een mooie dag' van Blof. Boh wat was dit een 'mooie' dag! Een dag die begon met paardrijden in de bergen: Met 2 limburgse meiden en Alessandro van Poggioli Ranch ging ik te paard de Toscaanse montagna in. (wat ik donderdag met Anika en Jodie deed, heeeel erg gezellig en prachtig!). Wat heb ik gelachen om mijn brakke Italiaans en het western rijden (ipv. Engels rijden) en genoten van het prachtige uitzicht!! Het was geweldig. Terug op de camping lekker met Anika gaan zwemmen (heel gezellig), had geen kinderen dus ook geen werk. Heb ook de mooiste rampfoto ooit gemaakt: Een heli die net water heeft gepakt (er was brand 'n 300/400m van de camping). Toen op m'n gemak naar de caravan en vervolgens mijn laatste heerlijke pizza bij l'Antico Portale gehaald. Daarna brak het moment van de allerlaatste animatieactiviteit aan en even dacht ik dat niemand kwam... Maar toen kwam opeens een hele grote groep kinderen en ouders aan! :D Het was echt super! Zelfs de papa's en mama's deden mee! En ten slotte kwam het moment waar ik dit verhaal mee begonnen ben: Met een tevreden glimlach liep ik naar huis. Een mooiere afsluiting kan gewoon niet! :)

En zodoende zit ik hier en denk terug aan alle leuke momenten die ik hier heb meegemaakt:
Gekke kinderen, heftige waterballonnengevechten, een slinger van zeker 100m lang die in de receptie werd opgehangen (waardoor iedereen dacht dat er iemand jarig was :P), shoppen in de outlet, de pasta's alla Anika, Castiglione della Pescaia, Arezzo, Bucine, Montevarchi, de ''dezelfdigheid'' die ik met Anika heb, het paardrijden, Ritchie die op bezoek komt en de nacht van de sterren, boodschappen doen met Anika (en de eerste paar weken met Merel erbij!), bbq's met eiersalades waar Anika en ik ons zo vol aan aten dat we geen plek meer hadden voor het vlees, modeshows met F. en M. als jury, A. die ons het tasje leent voor het paardrijden en haar reisverhalen (reisleidster), de momenten met Merel, de spin in de douche die weggehaald moest worden door de jongen uit tent nr. 3, de fotoshoot in Pergine (woonplaats Anika), de bruiloft van Wesley en Yolanthe, de fiets die gejat werd, Principe e Principessa,...
En zo kan ik nog wel regels lang doorgaan :). Kortom het was geweldig en ik ga alles hier heel erg missen! :(
Het einde is dus gekomen en ik trek mijn animatieshirt voor de laatste keer uit, toch wel jammer... *zucht*.

Dankjewel voor het lezen van mijn blog allemaal en bedankt voor de reacties die jullie gemaild, gesmst, gemsnd, gehyved en hier achter gelaten hebben.

Anika, Marco en Merel bedankt voor alle leuke momenten en Jodie bedankt voor het gezellige paardrijden :).

Arrivederci bella Italia e al prossimo anno!
Bacio x.



Dit schreef ik gisteren na de laatste minidisco. Maar natuurlijk heb ik de laatste dag ook nog genoeg meegemaakt en dat wil ik jullie ook nog even vertellen.
Anika oefent al de hele dag op haar afscheidslied voor mij:

Now de summer is gone
You have to go back home
Please come and see me again
I never felt more aloohoone
Kryschja i'll be missing you
I want to ride a horse with you
And I hope you want it too
Come back and ride with me on the horse

Mrs. Bruls, Bruls call me Mrs. Bruls
Mrs. Bruls come back in 2011!!!! (2x)

A jippie jahoehoee a jippie ja jeah!
A jippie jahoehoee a waaa (2x)

Today is the last day
We are going to Siena
And than we eat very nice
In a restaurant named Perbaccooooooooo
And than we are going to my home
And tomorrow is very sad
Please stay!!!
I going to bring you to the train
I don't really want to
But in life shit happens
You're the friend I found! :D:D:D

Mrs. Bruls, Bruls call me Mrs. Bruls
Mrs. Bruls come back in 2011!!!! (2x)

A jippie jahoehoee a jippie ja jeah!
A jippie jahoehoee a waaa (2x)


(komt af van Doc. Jones van Aqua)

Grazie mille Anika!




En zaterdag - vandaag - zijn we naar Siena geweest, heel gezellig! Op de terugweg eindelijk door Le Crete gereden met Anika! Heeeeel erg mooi :) En daarna naar de camping alle rotzooi van mij ophalen en afscheid genomen van A. :( Toen naar Marco en Kipsate (Anika die nieuwe naam wil) en alle spullen naar binnen gebracht en klaar gemaakt voor Perbacco waar we gingen eten :D Heel leuk daar op het terras! Echt heel erg mooi en gezellig is het daar. En nu zijn we weer bij Kipsate thuis, de mannen in de bar hieronder gillen heel hard en wij gaan zometeen slapen. Want helaas moeten we morgen om 5uur op :O Che palle!

Arrivederci e tot morgen in Mestreech!

xxx

  • 29 Augustus 2010 - 09:51

    Felice Hofman:

    Non è ancora finita! Questo è solo l'inizio... Het begin van een ervaring voor het leven. Het begin van het missen van het leven in Italie. Het begin van nog meer mooie reizen die gaan komen. Het begin van slaapplekken gebruiken bij mensen die je hebt leren kennen door heel NL. Het begin van het uitzoeken van alle foto's die je gemaakt hebt. Het begin van het vertellen van alle verhalen wat je hebt meegemaakt. Het begin van Kryschja waar de hele wereld voor open ligt...
    Buon divertimento!
    Bacio, Felice


  • 30 Augustus 2010 - 08:57

    Filetto Di Pollo:

    Kryschja!!! dove sei?!?! Wat een lieve reactie van Felice...
    Als ik jouw reisverslag lees lijkt het net of die ook een beetje van mij is hihihi..
    Ciao ciao bacio x!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 89132

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: