this is the last time - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu this is the last time - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

this is the last time

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

24 Augustus 2010 | Italië, Capannole

Hallo allemaal!

Voordat ik met het treurige afscheid begin vertel ik jullie eerst over wat ik nog heb meegemaakt.

Zondag ben ik met Anika en Marco weer naar zee geweest, was heel erg gezellig! Anika en ik gingen 'even' dobberen maar dat even werd een uur en 'n kwartier. We waren 'n heeeeel end afgedreven en normaal gesproken drijf je terug naar de kust, wij dreven naar rechtst en steeds verder de zee op. 'n Heel sterke stroming zorgde ervoor dat we bijna niet meer terug kwamen maar gelukkig -dankzij onze goed getrainde beenspieren- zijn we toch nog teruggekomen bij Marco die helemaal niet ongerust was geworden. Daarna zijn we nog ff Castiglione Della Pescaia ingegaan: ijsje eten, de laatste kaarten kopen (voor mij dan) en nog ff naar het uitzichtpunt gegaan. Heeeeel erg mooi was het daar! Echt prachtig. Je kon over de hele kustlijn uitkijken! Ge-wel-dig :).
Onderweg terug naar de camping zijn we nog gestopt voor mij om 'n foto van mij en 'n Ape 500 te maken :D Mijn droomauto. Toen 'n lekkere bbq met heeel veel eiersalade van Anika. We hadden ons zo vol gegeten aan de eiersalade en het brood dat we na een stokje kip al meer dan genoeg hadden... :$ (hebben er wel nog wat bijgepropt ;) we konden het Marco niet aandoen het daar bij te laten).

Maandag ging de laatste week werken alweer in. Er zijn bijna geen kinderen meer op de camping. Vanmorgen bij het knutselen voor de modeshow was het niet zo druk. Er kwam helemaal NIEMAND. De camping stroomt echt leeg. Ik ben helemaal alleen in mijn blok en de camping verhuurt ook bijna niks meer. Heel saai en stil allemaal. De vakantie loopt ten einde :( Helaas ook voor mij... Ik maak mijn werkweekje nog even af en ruim mijn caravan leeg (+ poetsen) en probeer mijn koffer op de 15 kilo te houden. Zaterdagavond ga ik nog uiteten met Marco en Anika en dan bij hen logeren. Zondagmorgen stap ik om 6.24uur op de trein. Dan ben ik rond half 10 in Pisa Ae (Aeroporto) en om 12uur ga ik de lucht in. Verwacht rond half 5 weer in het mooie Geulle te zijn! :D

Dankjewel voor het lezen van mijn verhalen en ik zie jullie volgende week weer in Limburg.

Arrivederci !

xxx Kryschja


Foto's nog steeds te zien op mijn hyve ;)

  • 24 Augustus 2010 - 20:50

    Lily:

    Nou meid, die auto geweldig om me naar school te rijden...Gaaaaaf.
    Geniet nog van je laatste dagen in de zon, want ons weer is afzien voor je!!
    Goede reis terug en tot snel xxx + dikke knuf

  • 27 Augustus 2010 - 15:12

    Felice:

    Hey meis! Ik zie net pas dat je een wbj.nu hebt!:O En dat 2 dagen voor je terug komt.Ga ff je verhalen nalezen;) ben benieuwd!:D (volgende keer ff laten weten hoor;)) Hoop dat het het leuk hebt gehad, maar aan je foto's te zien in hyves heb je je niet verveeld in Italia! Sjiek hoor! Geniet nog even de laatste paar dagen en bereid je maar alvast voor op de herfst in Nederland... Maar als je over n paar weken weer terug kijkt naar alle foto's in de zon en terug denkt aan die leuke tijd in Italia krijg je het vast vanzelf weer warm:) Fijne terugreis alvast!
    xxx Fe

  • 28 Augustus 2010 - 16:52

    Flip:

    Hopelijk een mooie ervaring, met onvergetelijke momenten.

    Het was leuk om te lezen.

  • 31 Augustus 2010 - 16:28

    Filetto Di Pollo:

    Ik krijg heimwee als ik dat allemaal lees....

    (Ik ben hier tog???)

    Maarja jij bent er niet!! :-( :-( :-(
    Ik denk dat ik liefdes verdriet heb, alleen dan anders ;-) hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 89153

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: