Samen met Anika - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Samen met Anika - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Samen met Anika

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

26 Juli 2010 | Italië, Capannole

Hallooooo!

Zaterdag zijn we - Merel en ik - bij Marco en Anika gaan eten, supergezellig en erg lekkere pasta gehad :) Rond half 1 weer naar huis gegaan (we hebben hier dus ook nog een nachtleven). Toen hebben we ook maar gelijk afgesproken wat we zondag zouden gaan doen. Omdat we geen auto hadden konden we niet naar de zee... Dus hebben we een ander tijdverdrijf bedacht: SHOPPEN!!! :D In een outlet waar 50% korting was echt t mooiste wat er bestaat :D Marco zou ook mee gaan maar die had heel erge rugpijn dus dat ging niet door.. Maar met ons 3e was het ook gezellig :D ! Ook nog ff bij McDonalds op bezoek geweest en toen weer naar Casa di Anika. Alle troep en Marco opgehaald en door naar ons bos. Was erg gezellig en heel erg lekker :)

Speciaal voor mama foto's van onze tuin.... Hahahahahaaha!
En nog n paar andere mooie foto's :)

Arrivederci! xxx

Groetjes Kryschja en Anika! :D

Ps. sorry dat de foto's helemaal door elkaar staan! :P

• 26 Juli 2010 - 19:20

Papa:

Hoi Kryschja,

Wat een leuk T-shirt heb je gekocht en leuke foto's heb je gemaakt. Trouwens de tuin mag er ook zijn. Staat jullie caravan in de buurt van het restaurant? Ik lees dat jullie ook al regen hebben gehad. Was het weer een zelfde stortbui als vorig jaar?
    Hoe gaat het met de kinderanimatie? Vinden ze het nog wel leuk? En hoe bevalt het jullie?

Groetjes en een dikke kus,

papa

• 27 Juli 2010 - 07:46

Piet:

Hoi Pietie,

Ik zie dat je stiekem mijn tas hebt meegenomen! Foei foei.
    Wel mooie shirtjes gekocht hoor! Alles nog gezellig daar?

kusje

• 27 Juli 2010 - 11:05

Carla:

hoihoi,

ik kwam via Keeley dr reisverslagen bij jou uit... erg leuk om te lezen.....

Groetjes
    Carla (nicht van Keeley)

• 29 Juli 2010 - 08:53

Do:

Wat een goed gevulde koelkast! hoef me geen zorgen te maken dat jullie niet goed eten :P

Have fun
    ciao xx

• 29 Juli 2010 - 20:53

Stannie :

ey kryschja

zo te zien hebben jullie het goed naar je zin ;). ik mis je wel hoor, onze korte gespreken op msn hahahaha xd nee nog veel plezier

• 31 Juli 2010 - 22:14

Lily:

Hee meid,
    En meid, volgens mij kun je ons Limbo taaltje niet meer als je ooit nog terugkeert in het nog zonniger Zuiden. Bevalt je uitstekend daar geloof ik!!! Doe je nog wel iets met "die poeten"??? of ga je alleen nog maar shoppen??? Nog leuke italiaantjes ontmoet?
    Kusjes en liefs Lily