The big move - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu The big move - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

The big move

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

23 Juli 2010 | Italië, Capannole

Hallo!

Hier ben ik weer. Nog altijd in lekker warm weer maar wel 'n andere caravan... Zal bij het volgende verslag wel wat foto's van die erbij zetten en van de weg ernaar toe en van onze achtertuin natuurlijk! Prachtig en heel groot. Ongeveer zoals in Geulle, misschien zelfs iets groter. Staat vol met bomen en met enge beesten, als je snachts -na de animatie en limoncello bij onbekenden- terug moet naar je schimmelhuis heb je zeker een zaklamp nodig!! Als je dan voor de eerste keer daar in het donker fietst (over het natte gras; de zon schijnt er nooit) en er kruipt een egel voor je langs, schrik je je dood! Verder gaat alles prima. Gelukkig niet heel veel ongedierte in de caravan en motten zijn er ook niet...... Lekker fris geurtje erin en 'n mooi en nieuw toilet. Ook 'n geluk dat je niet naar de camping hoeft om te gaan douchen........
Volgende week zaterdag mogen we weer terug, kan niet beter :)

Vanmiddag gaan we - Merel, Anika en ik - boodschappen doen voor zondag. Eerst gaan we naar het strand: Castiglione Della Pescaia en daarna lekker barbeque'en bij ons in het bos!!!
Zaterdag hebben we over het algemeen vrij -buiten de klusjes die we even voor de camping moeten doen- en gaan we hopelijk ff naar Arezzo.

Verder moet ik jullie nog ff over de fiets vertellen: we hebben een aantal keer gevraagd of we de fiets konden gaan ophalen en dit was allemaal mogelijk en we zouden wel horen wanneer. Merel en ik gaan uiteten op 'n mooie vrije avond, zondag geloof ik, toen we Hanni tegenkwamen: Volgens mij staat de fiets er niet meer! Vanmorgen wel maar vanavond niet. Of ik heb niet goed gekeken.. Oh oh :| Naja, wij maandag met Fransceso (principe = printsjipe = prins) (la vite e bella: buongiorno principessa!) richting Castel Monestero om de fiets op te halen. Maar niks! La bici e rubato!!!! :| Na 'n mooi en gezellig gesprek met Principe teruggekomen bij de camping. Serverio, la bicicletta e rubato! Molto scuza! We're verry sorry! (het hele verhaal uitgelegd): ahh, non d' importante! Non d'importante! (nee knikkend). Woehhh ! :D En hij heeft 'n stereo voor ons geregeld, voor de minidisco. Dit doet ie normaal -volgens Anika- ook noooooit! Waaaw, wat doen we goed? :D

Maargoed, ga ff n broodje bij het zwembad halen en dan om 14.00uur beginnen we weer met spelletjes te spelen... De rollen zijn nu wel omgedraaid: de kinderen vervelen ons ipv wij vervelen hen. Minder!

A più tardì!

xxx

• 23 Juli 2010 - 14:47

Piet:

Heb je een nieuwe zonnebril?

• 23 Juli 2010 - 14:48

Piet:

Grapje.

Haaaai!

Va bene?
    Bij jullie nog lekker weer, hier regen.. Bah bah.
    Ik zal eens kijken wat ik kan doen met die laatste week.
    Wanneer zou dat precies zijn?

Kus van je zus

• 24 Juli 2010 - 12:04

Lily:

He meid,
    Volgens mij heb je het enorm naar je zin daar he. Waarom dat caravan-hoppen?? willen ze rust op de camping zodat ze jullie wat verder weg plaatsen???? Grapje!!
    Geniet maar lekker
    xxx lily

• 26 Juli 2010 - 14:30

Maartje:

Heb je nu ook een italiaanse fietsverkering, je weet wel, voor een paar weekjes?

xx