Buongiorno! - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Buongiorno! - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Buongiorno!

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

26 Mei 2010 | Nederland, Geulle

Buongiorno!

Data geregeld, ticket geboekt, waslessen van mama op het programma en een Italiaans kook + taalboek.
Eindelijk, na een hoop geregel en gedoe is het dan toch definitief: Ik ga naar het land van de mode, de spaghetti en al het andere lekkere eten. Het land van de mooie mannen en de vespa's, het land van gelato e pizza. Zeven weken lang mag ik genieten van het mooie weer in Toscana, Italia :D Samen met Merel uit Utrecht ga ik een aantal weken de kinderanimatie op Camping La Chiocciola verzorgen.
Helaas moeten jullie mij nu wel van 12 juli t/m 29 augustus missen :$ (excuses hiervoor).
Zoals ik al zei is het ticket geboekt en het een en ander al met de camping afgesproken. Gaat mama mij les geven in het wassen van kleding (aangezien ik maar 15 kilo mee mag nemen?!?!) en ben ik druk bezig met Italiaanse gerechten en de taal. Binnenkort spreek ik met Merel af om een programma te maken en om een dansje voor de mini-disco te verzinnen! :D (ideeën voor liedjes, graag in een reactie :)). En dan komt de einddatum in zicht: De dag dat ik voor de eerste keer moederziel alleen in een vliegtuig stap en ga worstelen met Italiaanse treinen. Een avontuur wordt het in ieder geval wel......... :|


Wil hiermee al een klein begin van m'n miljoen creëren én het begin van m'n reis naar Australië/Nieuw-Zeeland.

Ik zal proberen jullie up-to-date te houden en te vertellen hoe mijn weken van arbeid eruit zien :)


Saluti,
Kryschja


Ps. Als je links ergens op de pagina ff je e-mailadres invult, krijg je iedere keer een mailtje als ik weer iets op de site zet :)

  • 26 Mei 2010 - 19:05

    Bas:

    Buongiorno Kryschja!, come stai?
    Tu ama Italia eh!
    David insegna mi Italiano!
    Mi piace la lingua, :D

    Ik weet zeker dat je er een geweldige tijd gaat hebben! Welke kleur vespa wil je? ;)


  • 26 Mei 2010 - 19:06

    Kryschja Bruls:

    Eentje met de kleuren van de vlag van ITALIA :D : Groen, wit, rood!! (die zie je rijden bij La Dolce Vespa)

  • 27 Mei 2010 - 14:27

    Bas:

    Cool!
    Heb je wel al je rijbwijs?
    Sinds ik een keer bij Loes achterop de vespa heb gezeten wil ik er ook heel graag een! :D

  • 27 Mei 2010 - 15:24

    Maartje:

    Ik weet een liedje.
    t gaat over een tweeling;)

  • 28 Juni 2010 - 09:46

    Merel:

    Haha die foto, geweldig! Kom gewoon 2x voor in je verhaal yeah :D
    Twee woorden die echt veruit het belangrijkst zijn in Italie zijn Piscare en Cacare ;)

    Baci (kusjes?) Merel

  • 28 Juni 2010 - 19:43

    Gaas:

    Oi oi arme kinderen.. ;) veel plezier daar en gedraag je!!!

  • 12 Juli 2010 - 13:38

    Koen:

    Het feest kan beginnen. Veel plezier!

  • 12 Juli 2010 - 19:12

    Mama:

    Hey Kryschja,

    Gelukkig is de reis, ondanks een uur vertraging, toch goed verlopen en ben je, sinds een uurtje, op de plaats van bestemming. Veel plezier en hou die kleintjes samen met Merel maar goed bezig.
    Veel plezier!! xx

  • 13 Juli 2010 - 11:01

    Papa:

    Buongiorno Kryschja,

    Hoe was je vliegreis? Gemakkelijk aan je treinkaart gekomen en viel het mee om vanaf Pisa tot aan Buccine met een Italiaanse trein te reizen? Is je eerste activiteit als kinderanimator goed verlopen?

    Groetjes en kusjes,

    Papa

  • 27 Augustus 2010 - 15:15

    Felice:

    Ik schrijf n reacties gewoon achterste voren, omdat ik dit berichtje lees als je alweer bijna terug bent... Leuke tekst! Hoop dat het geweest is hoe je het hier schrijft in het begin, maar dat zal vast wel:) Wie weet kom je dalijk met die Italiaan op n vespa terug;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geulle

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 89119

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: