Bloody hell, I’m going Down Under! - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Bloody hell, I’m going Down Under! - Reisverslag uit Geulle, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Bloody hell, I’m going Down Under!

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

23 Augustus 2011 | Nederland, Geulle

G’day mate!

Eindelijk is het dan zo ver! Na ongeveer 3 jaar lang aftellen, maandenlang iedereen gek gemaakt te hebben, veel getwijfel over met welke organisatie ik moest gaan en na heeeeeel veel sparen, hard werken en dromen heb ik mijn ticket naar Australië & Nieuw-Zeeland geboekt! :D 24 november vertrek ik samen met een gering aantal mede-backpackers via Taiwan naar Australië, om precies te zijn naar Sydney (gelijk de duurste stad ter wereld, want.... als we ’t doen, doen we ’t goed!). Begin maart vertrek ik naar Nieuw-Zeeland waar ik tot ongeveer half april zal blijven. Ik probeer hier nog ’n retourtje Cook Islands tussen te gooien maar of mijn bankrekening dat zal goedkeuren is nog maar de vraag… (papa, mama, Staschja, HINT HINT HINT!). Halverwege april zal ik weer terugvliegen naar Australië waar ik nog even mag genieten van de Aboriginal-cultuur totdat het 7 juni is, tijd om terug te gaan naar Gäöl en sjoen Mestreech. Maar Kryschja zou zichzelf niet zijn als ze onderweg niet zou stoppen om nog ff in Taipei (Taiwan) (nieuwsgierig) rond te banjeren! :)

Nu wordt mij vaak gevraagd: ''Wat ga je in godsnaam 7 maanden lang in Australië doen?!'' Nou, mijn missie bestaat uit het uitbreiden van de kangoeroe bevolking (lees: ik ga kangoeroes fokken), aangezien het weer hier niet om over naar huis te schrijven valt, ben ik van plan mijn gemiste barbecues in Australië ruimschoots in te halen! Verder zal ik af en toe ook flink aan de bak moeten om me nog enigszins wat luxe te kunnen veroorloven (Naja... Luxe... In ieder geval een dak boven m'n hoofd en 'n bed onder m'n billen ipv een brug boven m'n hoofd en een doos onder m'n billen ;)) en verder zijn mijn hoofdmissies –bestaande uit twee mágische woorden-: Reizen en Chillen (l). Natuurlijk kan ik Oz niet verlaten zonder de kunst van het surfen te beheersen en als je 7 maanden in Australië geleefd hebt, moet je ook schapen kunnen scheren, vind ik… Eens kijken of we deze wens kunnen verwezenlijken, Down Under…

Zoals mijn dagboeknaam al zegt: ‘Walkabout in Oz’. Walkabout is ’n wandeling zonder bestemming en Oz staat voor Australië. Ik heb geen idee van waar ik precies naartoe ga, ik laat me gewoon door mijn mede-backpackers verrassen :). Waar je me in ieder geval kunt vinden is op de plekken waar het goed weer is! Hier ga ik dan ook mijn reis op baseren...

So, Australia,

PREPARE!!!

  • 23 Augustus 2011 - 19:25

    Felice:

    En ja hoor... daar istie!!! Het eerste wbj.nu verhaal over je enige echte Walkabout naar en door Aussie is een feit. Geloof me, met die barbies komt het wel goed! Veel plezier met alle voorbereidingen. Enjoy!

    Gday Sheila!

    xx Fe

  • 23 Augustus 2011 - 19:47

    Kevin:

    Kryschja is going under while surfing in Down Under!

    Je bent trouwens pas echt in Australië geweest als je ook met alligators hebt geworsteld. :P

    xx Kevin

  • 24 Augustus 2011 - 09:00

    Do:

    G'day mate,

    met die barbies komt t cker goed, soms staan ze gewoon in de stad om te gebruiken :). Mooi weer; check! en Sydney is een super stad om te beginnen zoooo mooi! Zonder geld leuke dingen doen is een uitdaging dus denk dat die walkabout in Oz door jou super wordt en helemaal goed komt!

    lots of love!!

  • 05 September 2011 - 18:46

    Annie Jacobs:

    Hoi Kryschja,

    Het duurt nog wel even voor je weg gaat,maar wij wensen je alvast een hele leuke tijd en zullen het fijn vinden om af en toe iets van je te horen.

    Groetjes van Huub,Annie en Roy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 89117

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: