'n weekje met Ritchie - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu 'n weekje met Ritchie - Reisverslag uit Capannole, Italië van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

'n weekje met Ritchie

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

15 Augustus 2010 | Italië, Capannole

Buonasera,

Dinsdag is Ritchie bij mij 'ingetrokken' :p Heel gezellig, al die rommel van hem! De eerste avond is ie gaan uiteten met Hanni en Roberto en daarna zijn ze de bergen in gereden, het was weer 'nacht van de sterren'. Die kennen we nog van vorig jaar :). Dus wij twee gekken 's avonds rond half 12 nog ff de bergen ingescheurd om sterren te kijken maar we kwamen aan bij een Castel, prive-gebied, en daar stond zo'n stomme hond te blaffen voor de auto. Dus we kwamen niet meer weg. We waren al 'n kwartier bezig met omdraaien in 'n berg, met de oude jeep van Roberto zonder stuurbekrachtiging en twee stomme honden om ons heen toen de eigenaar pas kwam. Maar was niks aan de hand verder. Toen teruggegaan naar de camping waar Ritchie zich heel erg heeft verveeld :p (check de foto's van mijn mooi versierde muur).
Woensdag heeft hij Merel en mij nog wat geholpen met de animatie (tafels klaarzetten en opruimen en 's avonds hebben we 't alleen met z'n 2e gedaan want Merel voelde zich niet lekker). 's Middags ff boodschappen gedaan. Ritchie die voor mij zou gaan bbq-en heeft de hele kar vol gegooid met troep en vervolgens, toen we weer bij de caravan waren, pasta pesto gemaakt! De bbq een dag uitgesteld (want meneer had toch geen honger meer :P) en Hanni, Roberto, Jodie en Steve uitgenodigd :). Heel gezellig dat ik alleen mocht eten ivm met 't ''werk''. Maar was toch nog leuk. Die donderdag is ook David, de vriend van Merel, aangekomen op de camping (Ritchie heeft 'm opgehaald op het station).
Toen is Ritchie helaas ook weer vertrokken :( De laatste nacht (do-vrij) heeft hij weer bij Hanni thuis geslapen omdat ie anders ver moest reizen naar de trein. Nu zit hij weer in Nederland te werken en ik verveel me dood want heb niemand meer om lastig te vallen.. :( Hahahaah. Maar het was dus erg gezellig :).
Gisteren, zaterdag, heeft het de hele dag geregend. Het begon vrijdagmiddag en wist niet van ophouden! Dat was ook een mooie reden om tot kwart over 12 in bed te blijven liggen :$ Toen heb ik als eerste mijn mobilhome helemaal opgeruimd en gepoetst en mijn was gesorteerd :D (die ik vandaag met risico in de wasmachine heb gegooid, allemaal verschillende kleurtjes bij elkaar!)(het zag er trouwens wel vrolijk uit :)). En 's avonds gaan eten bij Sophie (van de rolstoel), haar vader en broer. Heel gezellig maar moelijk om dat 'belsj' goed te volgen...
Vanmorgen scheen de zon weer en dat gaat al de hele dag zo door :D (bij jullie in Nederland regent het lekker :P)
En tot slot ga ik vanavond weer lekker bij Anika en Marco eten :D Pastapesto !!! :D:D:D Joehoeeehh!
(ben pas 6 keer ofzo bij anderen gaan eten :))

Arrivederci !

xx


Ps. Ook nog wat foto's van Castiglione Della Pescaia
Pps. Kan de foto's er niet op zetten maar wel op hyves :( Voor foto's kun je ook kijken op http://kryschja.hyves.nl/album/52591123/Italia_2010/-OvBHYlb/photos/1059736055/0/5Sop/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

  • 15 Augustus 2010 - 16:41

    Do:

    ben je nog niet moe van de pasta pesto, lijkt erop alsof je niks anders eet :P
    geniet van de zon, nu weet het hier van geen ophouden met regenen!!!

    dikke knuffel xxxx

  • 15 Juli 2012 - 15:15

    Charlotte:

    Heee, toen was ik ook op de camping.. ik ben nog in je caravan geweest toen Ritchie er ook was. Good old times. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Capannole

Kinderanimatie in Toscana

Recente Reisverslagen:

28 Augustus 2010

Tutto finito :(

24 Augustus 2010

this is the last time

21 Augustus 2010

Alla prossima settimana!

15 Augustus 2010

'n weekje met Ritchie

10 Augustus 2010

Castiglione Della Pescaia
Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 89114

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: