Good life goes on - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Good life goes on - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Good life goes on

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

24 Februari 2014 | Nederland, Breda

Lieve allemaal,

Het is al eventjes geleden dat ik nog een verhaaltje geschreven heb, om precies te zijn al 20 maanden, maar inmiddels is het weer zover: Tijd om de beentjes te strekken! :D

Zoals de meesten van jullie wel zullen weten studeer ik International Tourism Management and Consultancy aan de NHTV in Breda. En wat is een toerisme opleiding zonder reisjes?! Precies, dat dacht de NHTV dus ook.

16 Maart aanstaande worden mijn backpack en ik eindelijk weer herenigd; zal ik het stof uit mijn zomerkleding wapperen; en zullen mijn geliefde Havaianas zich weer moeten gaan bewijzen. Ik ga namelijk voor 4 weken naar Azië!! Het plan is om eerst één weekje te gaan rondreizen door Myanmar, voormalig Birma. We zullen de mooie plekken Yangon, Bagan en Mandalay gaan bezoeken, en zoveel mogelijk cultuur van het land opsnuiven als mogelijk is.
Maar helaas, na al dit moois moeten we er echt aan gaan geloven: De camera's gaan in de tassen, en de schrijfblokken komen eruit. We gaan twee weken lang onderzoek doen naar het toerisme in Koh Samui, Thailand. Waar mijn groepje en ik ons voornamelijk op gaan richten is het 'image' dat de toeristen van Koh Samui hebben.
Als we dan twee weken lang gewerkt hebben, en hebben moeten afzien in onze vreselijke vila aan het strand én met zwembad (zie foto's), hebben we nog een klein weekje de tijd in Thailand om bij te komen en weer helemaal 'zen' te worden voordat we via Singapore terug vliegen naar Amsterdam op 14 april, met als uiteindelijke bestemming Breda.

Maar voordat het allemaal zover is, ga ik eerst nog twee weekjes genieten in Oostenrijk waar ik weer skiles zal gaan geven.
Auf gehts!!

Groetjes en veel liefs,
Kryschja


****************************************************************


Dear everyone,

It's been quite some time since I wrote a message on waarbenjij.nu, and seeing the fact that I've got some international friends who might be interested to follow me, I decided to also update this blog in English.
So what I was saying above; It is finally time again to pull my finger out ! :D

I study International Tourism Management and Consultancy at NHTV in Breda, and what is the purpose of a tourism study without trips abroad? Indeed, that's what NHTV was thinking as well.

Therefore we will travel to Asia for four weeks, leaving on the 16th of March. My backpack and me will be re-united, just like me and my skirts, dresses, shorts and bikinis! And also my Havaianas have to prove their worth again. The plan is to travel around in Myanmar for a week, in which we will visit the beautiful places Yangon, Bagan, and Mandalay.

After all this beauty it's unfortunately time for us to put the camera's in the bags, and to get the books out. We - my group and I - are going to do research into the tourism image of Koh Samui, Thailand.
But thank god, salvation is near! After hard work, and horrible life, in our horrible villa which is located near the beach and includes a private swimming pool (see pics), we have the time to travel around in Thailand and to go 'zen' before flying out to Amsterdam on the 13th of April (travelling via Singapore), and eventually the end-destination: Breda.

But before all of this awesomeness is going to happen, I will go to Austria for two weeks to teach people how to ski! Keep up the good life a ;-)
Off we go!

With love,
Kryschja

Ps. If there's any people somewhere in Thailand: LET ME KNOW! :D

  • 24 Februari 2014 - 17:36

    Rosanne Korpershoek:

    Oh oh Kryschja wat heb jij het toch slecht voor elkaar. ;) Heel veel plezier in al die landen! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kryschja

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 89105

Voorgaande reizen:

05 Februari 2017 - 07 Mei 2017

Tanning-time again!

31 Januari 2015 - 22 Juni 2015

It's London baby!

16 Maart 2014 - 14 April 2014

Just going to Asia to work on my tan

24 November 2011 - 26 Juni 2012

Walkabout in Oz

12 Juli 2010 - 29 Augustus 2010

Kinderanimatie in Toscana

Landen bezocht: