Keep calm and go to London! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu Keep calm and go to London! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Kryschja Bruls - WaarBenJij.nu

Keep calm and go to London!

Door: Kryschja

Blijf op de hoogte en volg Kryschja

01 Januari 2015 | Nederland, Breda

Lieve allemaal,

Een nieuw jaar, een nieuw avontuur! Na veel wikken en wegen heb ik dan tóch een bestemming kunnen kiezen. Op zaterdag 31 januari 2015 ga ik mijzelf verplaatsen naar het land waarvan het ontbijt over héél de wereld verkrijgbaar is, het land waar ‘tea’ een religie is. Het land waar telefooncellen rood zijn, en het bier - naar mijn Nederlandse mening - ‘dood’. Het land waar er (naar horen zeggen) veel gezeurd wordt over het ‘prachtige’ weer, en waar de pubs erg gezellig blijken te zijn. Het land waar het moeilijker is om een woning/kamer te vinden, dan het is om een stage te krijgen! Het land waar ik in 2012 de Olympische Spelen bezocht: Ik ga naar LONDEN, Engeland!

Maaar, deze keer helaas niet grandioos chillen; Ongeveer 5 maanden lang zal ik me hier gaan focussen op het onder de knie krijgen van het lekkere ‘posh’ Britse accent. Ik zal de handen uit de mouwen gaan steken bij ‘Bahamas Tourist Office’ ((BTO), het bedrijf waarvoor ik ga werken (http://www.bahamas.co.uk/). Ik ga hen helpen het contact met de gasten te onderhouden, het budget niet uit de spuigaten te laten lopen, en verder zal ik ook enkele administratieve taken op mij nemen. BTO is een bedrijft dat zich focust op het promoten van de Bahamas onder de Engelse, Ierse, Nederlandse en Scandinavische doelgroepen. De locatie bevindt zich midden in het centrum van Londen; naast Green Park en om de hoek van Buckingham Palace, dus de koningin kan alvast wat theewater voor ons opzetten... ;-)

Nu vragen jullie je af: ‘Ga je zelf dan ook een kijkje nemen op de Bahamas?’. Ik kan alleen maar zeggen dat ik dit heel graag zou willen, maar dat ik dit vooralsnog somber inzie. Maar niet getreurd, Londen én het Verenigd Koninkrijk hebben zelf ook al heel wat te bieden. Ik hoop dan ook hier en daar nog een weekendje weg uit Londen mee te kunnen pikken :-) .

Kortom, dit belooft weer een fantastische en leerzame ervaring te worden!

‘’Yours sincerely’’,

Kryschja

• 01 Januari 2015 - 11:26

Leonarda :

Een mooie uitdaging, heel veel werkplezier,en weer een ervaring rijker.
    Groetjes Leonarda

• 01 Januari 2015 - 13:41

Roderik:

Joh de Bahama's zijn booooring! Have fun in London!

• 01 Januari 2015 - 15:01

Chantall:

Veel plezier in Londen, en succes met het trainen van 't britse accent.

• 25 Januari 2015 - 19:46

Annie:

Hoi,Kryschja

Wat fijn om te horen dat je naar Londen gaat.
    Wij wensen je een goede reis en heel veel succes met de Engelse taal.

Groetjes en geniet ervan.

Huub,Annie,Marc en Roy.